2014. július 2., szerda

Nyaralás Görögországban - 11. nap - Panteleimonas városkája

Sziasztok!

Gyorsan felteszem a linket, amit Peti tegnap este elkészített a görögországi fotókról:
https://picasaweb.google.com/CapeKepei/Greece_2014?authkey=Gv1sRgCMqoqcy9uu3CqQE

A reggel úgy indult, hogy rémesen rosszul aludtam (ez egyébként a hátralevő pár napra is igaz sajna...) - forgolódtam és a szúnyogok miatt kb óránként fenn voltam és vakaróztam... Nem emlékszem, hányat csaptam le, a lényeg, hogy még maradt... :( Mivel azonban borús időnek tűnt, plusz egy óra alvással nyitottam Borka ébredése után, Peti addig játszott vele, nagyon ari volt!

A mai célállomás Panteleimonas volt - csak le tudjam írni! mindig bajban vagyok ezekkel a görög falunevekkel...egy kis tradicionális (milyen szempontból? mert Lilia ezt mondta...) hegyi falucska. Irtó kedves kis hely volt, főleg tavernákkal és szuvenírboltokkal. Ez utóbbiból úgy 3-4-et láttunk és látogattunk meg, rettenetesen zsúfoltak voltak, minden négyzetcentiméteren ajándék- és emléktárgy-lehetőségekkel... (hú, van ilyen szó vagy megint nyelvújítok?). A helyi házikók is tök édesek voltak, mint az alábbi képen egy mögöttem. Olyan kis vidékies hangulatot árasztottak!

Barbi - borús, de elég meleg időben

Peti és Borka a leanderek előtt
Egyébként a leanderek félelmetes méreteket öltenek az országban - pl. az autópálya közepén (őgy értem, a két irány közötti részen, ahol normál esetben beton elválasztó van) rózsaszín leandersorok kanyargóznak többtucat (vagy többszáz?) km-en keresztül.

Nézd, apa, gitározok!!

A markoló a kedvenc - és még csak nem is fiú!

Bori hazafelé 1 órát aludt, tehát a délutáni alvás megint tutira nem jön össze... Viszont fincsit ebédeltünk, baconbe tekert csirkemellet rizzsel. Bori érdekes, a köreteket általában jobban nyomja, mint a husit...

Délután aludtam egy órácskát meg logigrafika rejtvényt fejtettem (úristen, kb 10 éve nem volt ilyen a kezemben...) és azért a strandra is kimentünk, habár nem volt elég meleg hozzá...a fürdés így kimaradt, csak homokoztunk.

Császármorzsát vacsiztunk és vagy a szénhidrát pörgette fel vagy nemtommi, de állati hosszú mese után aludt csak el :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése